Gå til innhold

Gode punk band

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blink 182, Sum 41, Goldfinger, MxPx, mange liker NoFx (bleh! :p), Pennywise, Millencolin... (er ikke sikker på om alle disse er punkband, men tror det.. Det ligner veldig i hvertfall...)

Rancid og Green Day er jo gamle punkband.

Pøøøønk :dribble::love:

Endret av MrPingu
Lenke til kommentar
Blink 182, Sum 41, Goldfinger, MxPx, mange liker NoFx (bleh! :p), Pennywise, Millencolin... (er ikke sikker på om alle disse er punkband, men tror det.. Det ligner veldig i hvertfall...)

AU.

Rancid og Green Day er new-punk, så nei.

Anbefaler The Clash, om du ikke allerede har vært borti det (hvem har ikke det?), samt Refused sin geniale plate "The Shape Of Punk To Come".

Lenke til kommentar

AU.

Ja men da så.. liker den musikken uansett :p

Gammalpunk har litt for ..ehh.. radikale meninger for meg, ny-punk med null mening er nice :)

Når jeg tenker etter så er vell de banda jeg nevnte fjortis-(punk?)-rock... :w00t:

Endret av MrPingu
Lenke til kommentar

Vell, stemningen kan selvfølgelig påvirkes av det som blir sagt, kan ikke legge skjul på det men, jeg liker vell egentlig bare det å høre på musikken.. toner, klang og stemning. Hva de sier bryr jeg meg ikke så mye om, bare det er fint å høre på.

"dagdrømmer-musikk" :cool:

Endret av MrPingu
Lenke til kommentar

AU.

Anbefaler The Clash, om du ikke allerede har vært borti det (hvem har ikke det?), samt Refused sin geniale plate "The Shape Of Punk To Come".

Styr unna Sum 41 og sånn..enig der

god musikk er sjelden for tiden.

Clash, seX pistols og Misfits!

Lenke til kommentar
Tror egentlig jeg stemmer for Offspring og Green Day.

De jeg har hørt mest på oppimellom åra.

Det er jo pop-punk, og eier ikke kvalitet :p

Tidligere Offspring er knallbra, og alt annet enn pop. Desverre har de kommet med flere elendige utgivelser de siste åra. Men prøv "Smash", "Ixnay on the Hombre" eller "Ignition", så vil du finne ut at det er meget bra!

Greenday derimot kan jeg ikke si at jeg har sansen for. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...