Benbjo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei. Jeg lurer om man kan brenne en divx film slik at det går ann å se den på en dvd spiller. Er det noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du kan konvertere den ti svcd. Vet ikke hvordan... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 21:34, Benbjo skrev:Hei. Jeg lurer om man kan brenne en divx film slik at det går ann å se den på en dvd spiller. Det går fint. På denne sida finner du info om hvordan du konverterer DivX til DVD (for å brenne DVD må du har DVD-brenner). Dersom du kun har CD-brenner kan du konvertere til (S)VCD istedenfor. SVCD er selvsagt å foretrekke, men det er ikke så mange DVD spillere som leser SVCD. Så godt som alle leser derimot VCD plater. Info om hvordan du konverterer til (S)VCD finner du også på linken jeg gav deg _________________ -BBcode har en quote tag. Bruk den! -Quote kun det som er relevant -Ikke quote quota tekst -Om quoting(usenet) [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-22 21:44 ] Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du får vel plass til ca. 35min med SVCD på en CD. Selv om kvaliteten er god er jo det litt tungvint for spillefilmer. Til hjemmevideo kan det derimot være en god løsning. Det kommer nok snart DVD spillere som leser divx. I mellomtiden er vel X-Card eller dvd brenner den beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå