Gå til innhold

Alder, Vekt, Benkpress, 3000m


crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter. Slutt å lyve!

 

Jeg sa det i denne posten i 2004 (haha :p), og dere lyver like mye idag. En nerd tar ikke 80 kilo korrekt benk sånn uten videre! Joda. "Alle" lyver om benkpressen, men for oss som faktisk trener så vet vi dere bare prater bull. Si 30-40 kilo, så er det litt mer troverdig for en som ikke løfter benk.

 

Når det er sagt, så forutsetter alle løft en har skulder + litt grep (ca med merkene på stanga), rompa hele tiden på benken. Beina skal alltid stå flatt på bakken og stanga skal ikke dumpe på brystet. Ned til brystet og rett opp uten å hvile eller "treffe" brystet".

Lenke til kommentar
Gutter. Slutt å lyve!

 

Jeg sa det i denne posten i 2004 (haha :p), og dere lyver like mye idag. En nerd tar ikke 80 kilo korrekt benk sånn uten videre! Joda. "Alle" lyver om benkpressen, men for oss som faktisk trener så vet vi dere bare prater bull. Si 30-40 kilo, så er det litt mer troverdig for en som ikke løfter benk.

 

Når det er sagt, så forutsetter alle løft en har skulder + litt grep (ca med merkene på stanga), rompa hele tiden på benken. Beina skal alltid stå flatt på bakken og stanga skal ikke dumpe på brystet. Ned til brystet og rett opp uten å hvile eller "treffe" brystet".

 

Skal jeg Faxe deg testkortet mitt eller gangster? :p (Er forsvaret som har spikra det sammen da, så kan se ut som om løytnanten lagde det når han var 5 år med 1,8 i promille, men samme det)

 

Greit, jeg er nerd. Men i så fall treningsnerd. Henger på dette forumet i den grunn at det finnes et forum for trening/kosthold her inne, og av derfor regner jeg ikke med at jeg er alene. Tror ikke oppmøte i denne tråden her er dekket av konstante "grafikk kort" eller "Prosessor overclocking" forum gutter, selv om jeg selvsagt kan ta feil i den konklusjonen.

 

Men sett fra en annen side, det er ikke jævli vanskelig å fake hvor mye man tar i benken på denne tråden her, men jeg tror ikke jeg hadde posta hvis jeg hadde brydd meg like mye om trening som fargen på sokkene dine.

 

Og sett undenifra, hvem bryr seg om noen lyver om det? Hvis en fyr ønsker å ta 80 kg i benken, men i realiteten sitter hjemme og ligner på en muggen ostepopp med hånda i boxeren, kan han vel få gleden av å føle seg litt buff her inne?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...