Gå til innhold

Alder, Vekt, Benkpress, 3000m


crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil gjerne se en på 15 ta 1-3 skikkelige benkpresshevinger med 90 kg.

Hehehe, nettopp :!:

 

4-5 ordentlige løft minst, det er neppe en stor andel av de skrytete 15-åringene som faktisk klarer det i virkeligheten...

Skal bare legge til at når man snakker om hva man tar i benken mener man en repitisjon. 90 kg i benken er noe ganske annet enn 90*5 :roll:

Lenke til kommentar
hvis man er 15, kan man vel kalle det ekstremt... Men jeg vil gjerne se en på 15 ta 1-3 skikkelige benkpresshevinger med 90 kg.

De greier det faktisk. De er syke kropsbyggere begge to. Har hørt at de ligge hjemme og skyter med soft-gun (billiggreie) på cola-bokser på 15m hold og når de bommer må de ta 40 armhevinger hver gang.

De greier også over 40 armhevinger på én hånd.

 

(spiller forresten ishockey)

Lenke til kommentar

Alder : 19

Vekt : 103kg

Benkpress : 120kg (125-130 er mulig)

3000m : 14min :p

 

Ser det er mange fjortisser der jeg trener som sitter og prøver på 70-80kg. Det sier de klarer det når de holder oppe 80kg (ikke ned og opp en eneste gang), altså bare holde stanga der i noen sekunder. Det er ikke å klare 80kg.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Må seriøst si det er mange sterke nerder her :p Helt ærlig trur jeg ikke på halvparten engang. 80kg er ikke direkte lett for en nerd som sitter rett opp og ned foran datamaskinen hele dagen. Der jeg trente før vil jeg heller si det er normalt for de normalt utrente å ta en 40kg etter hva jeg la merke til på nybegynnerene. Dog er det forskjell å løfte stanga en gang og 40, men uansett...

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...