Gå til innhold

Alder, Vekt, Benkpress, 3000m

crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maksimal styrke og utholdenhet er jo litt dumt å sammenligne. Du kan aldri bli ekstrem i begge deler. Har med muskelfibrene å gjøre. Men ift vekt er det jo en indikator på den relative styrken din.

Jeg kjenner to stykker som er relativt ekstrem på begge (ihvertfall til å være 15), de tar 90kg i benk og løper 3000 på 9 eller 10 min.

Snakket vel egentlig om veldig høyt nivå. De blir aldri toppidrettsutøvere i begge deler.

Kjenner en som tar 100+ i benken og løper 3200 på coopertesten. (løp så langt du kan på 12 min). Det er ganske bra.

Lenke til kommentar

alder: 16

vekt: ca 85

høyde: ca 1.90

benk: tipper ca 70

3000 meter: hmm, sprang ca 3.2 km i opp og nedoverbakker med en laaaang oppoverbakke på slutten på 13 min ca....

Oppdatering:

Alder 20

Vekt 92.5

Høyde 1.94

Benk 90kg

3000m: 12min

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

-17 år

-ca. 70 kg edit: Purify, tynne faen, jeg er ca. 1.75 :o

-aldri prøvd benkpress :hmm:

-hvis jeg har løpt 3000m husker jeg ikke tida, men regner med at jeg må i år eller neste år i gymmen, så får se da.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Maksimal styrke og utholdenhet er jo litt dumt å sammenligne. Du kan aldri bli ekstrem i begge deler. Har med muskelfibrene å gjøre. Men ift vekt er det jo en indikator på den relative styrken din.

Jeg kjenner to stykker som er relativt ekstrem på begge (ihvertfall til å være 15), de tar 90kg i benk og løper 3000 på 9 eller 10 min.

90kg er ikke ekstremt....

Lenke til kommentar

16år

63kg (182cm høy)

50kg, muligens 60kg, har klart det noen ganger, men da risikerer jeg å miste stanga over meg :blush:

Vet ikke hvor kjapt jeg løper 1000m, men jogger sånn halveis bra og tar 60m på 8.76 sec

Skulle tro jeg kunne klart å prestere til en brukbar gymkarakter, men neida, er alt for klønete :roll:

Endret av erlend øye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke ekstremt. Ikke på noen av punktene. Bra, ja, men ikke ekstremt.

Lenke til kommentar

Til nettopp å ha fylt 15 synes jeg det er relativt ekstremt. :shrug:

Lenke til kommentar

Åjo!

Alle fjortisser skryter av hva de "tar" i benk, men sjeldent klarer noen å bevise det...

Har ikke veldig greie på det, men såvidt jeg vet begrenses som regel en normal 15åring i å ta så fryktelig mye i benk pga brystmusklene. 15 åringer er som regel ikke ordentlig utvokst i kroppen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...