Brandaran Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, jeg driver med sånn Half-Life stats greier.... og når jeg prøver denne koden klikker hele greia...(PS. Har egen fuksjon for Add) Add (Split(Data, "\")(3)) Dette er data; \protocol\47\address\80.160.78.206:27304\players\1 6\proxytarget\0\lan\0\max\16\bots\0\gamedir\cstrik e\description\Counter-Strike\hostname\BOOMTOWN CS #21 [superHero]\map\de_dust\type\d\password\0\os\l\secure\1\mod\1 \modversion\1\svonly\0\cldll\1 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kan du være litt mer spesifikk? Får du noen feilmelding, og kan du poste litt mer kode, eventuelt av Add-prosedyren? Lenke til kommentar
Brandaran Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Public Sub Add(Text As String) txtOutput.SelStart = Len(txtOutput) 'Auto Scroll to bottom txtOutput.SelText = Text & vbCrLf 'Add Text to bottom txtOutput.SelStart = Len(txtOutput) 'Auto Scroll to bottom End Sub Add greia, som sagt det klikker helt ikke noe feilmld men er det noe feil med Split greia? Lenke til kommentar
asware Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Lege siden jeg har programmert i VB 6.0, men test dette: Dim delTekst() as string delTekst = split(Data, "\") Call Add(delTekst(3)) Tror dette bør funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå