duottar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så på tv noe om at man kunne bestille varer fra utlandet som restant elns. Jeg bor 16 km fra finske grensa så jeg har lyst til å prøve dette men vet ikke hvilken webshop fra utlandet man bør bestille fra. Man slipper moms og toll-avgifter på denne måten. Lenke til kommentar
agony Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hadde ikke skadet om du nevnte hva du har planlagt å bestille da Lenke til kommentar
duottar Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Hadde ikke skadet om du nevnte hva du har planlagt å bestille da F eks et skjermkort.. x800 Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Stemmer det. Poste Restante vil si at pakken blir send til xxxxx-postkontor, Poste Restante 9999 Umeå, Finland, eller ett postkontor rett ved grensen på finsk side. P.R vil si at de har den liggende til noen kommer å legitimerer seg som den personen som det står på pakken, og får den da utlevert. Kan se på det som en postboks uten boksen.... Og så tilbake rett over grensen uten å betale moms o.l. Ganske genialt faktisk. Men husk at du kan maks ta med varer for 6.000kr over grensa, HVIS (!) du har vært ute av landet i min 24 timer.. Endret 30. oktober 2004 av [SVG]Pacman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå