[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Veldig viktig å klage til forbrukerrådet. Etter at jeg gjorde det, ble en slik bedrift anmeldt og jeg har ikke fått flere tullemeldinger... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hadde vært gøy å samla sammen en god gammeldags lynsje-mobb. Jeg stiller i såfall med fakler til alle. Sånne folk irriterer meg grenseløst, spam, svindel og stygg markedsføring. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Telecom igjen? Damn, de har akkurat fått et meget strengt brev fra forbrukerombudet ang reklame sendt over sms uten mottakers godkjennelse om sex-chat. Et MEGET strengt brev. Og vips så er de igang igjen. ...Dette kan bli interessant. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Sendte klage til Forbrukerombudet og meldte meg av tjenesten. Har ikke fått svar fra Forbrukerombudet enda. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 KLAGESKJEMA TIL FORBRUKEROMBUDET Det funker... de følger saken, og holder deg oppdatert til saken er avsluttet.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Får satse på at de holder meg oppdatert etterhvert.. en uke siden jeg sendte klage til de via nettet, men jeg har ikke fått noen tilbakemelding. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det går noen uker. Ganske kult når du får brev om sakens gang... Lenke til kommentar
agony Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/article966375.ece Ser ut som at det ble tatt hånd om, bare at det tok "litt" tid ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå