Beining Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jippy endelig har jeg fått meg Sony W1! Men, jeg lurer på hvordan jeg får av den lyden som kommer når man trykker på knappene? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Denne funktion må vel ligge i setup-menuen eller noget lignende...? (Har ikke selv kameraet). Ellers må du vel kunne finde det i manualen? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ok, fant den ikke det i setup-menuen! Men, synes at å lese bruksanvisning er litt feigt egentlig! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ok, fant den ikke det i setup-menuen!Men, synes at å lese bruksanvisning er litt feigt egentlig! Om du ikke leser bruksanvisningen så er du dum. Der står det nemlig veldig mye som er nyttig! Og som ikke det er "bare bare" å finne ut av selv. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det står i bruksanvisningen til W1 hvordan du slår av lyden. Du kan lese det der. Det måtte jeg. Skal jeg svare på hvor i menyen det er, må jeg finne ut av det på nytt (husker ikke), og da kan du jo heller lese selv så kanskje du lærer ennu mere. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Glemte å si: GRATULERER MED NYTT SUPERT KAMERA! Og kameraet er mye bedre når du har lært deg bruksanvisningen utenatt. Jeg må ennu slå opp av og til. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jippy endelig har jeg fått meg Sony W1! Men, jeg lurer på hvordan jeg får av den lyden som kommer når man trykker på knappene? Det er ikke mulig å få bort lyden på dette kameraet. Det er et kamera som skal forhindre "snikfotografering" F828 Lenke til kommentar
Beining Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Takk takk! Jeg må nok lese bruksanvinsningen da! Men, "F828" mener du at det ikke går å få av lyden? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg kan råde deg til å gå igjennom bruksanvisningen da du nok kan lære en del om hvordan du bruker akkurat det kameraet best. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lyder måske meget banalt, men det at læse brugsanvisningen til kameraet kunne spare mange for unødige frustrationer, selvom man har god forstand på elektronik. Og som Alastor, Sparks og Sarom siger, så kan man lære meget om sit kamera ved at bruge tid på at læse om det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Få ting irriterer meg like mye som kunder som kommer inn og lurer på noe med sitt kamera, uten å i det hele tatt ha kikket i bruksanvisningen. Greit, vi kan gi de en innføring når de kjøper kameraet, men når de kommer inn og klager over at "ditt og datt er så dårlig", og det kunne vært løst ved en titt i bruksanvisningen... da blir jeg irritert. Litt det samme her på forumet, men da er jeg ikke tvunget til å svare. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg fikk den av! Men, er ikke veldig stødig i Dansk (selv om det er ganske likt Norsk) så det var ikke veldig lett å lese bruksanvisningen! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Få ting irriterer meg like mye som kunder som kommer inn og lurer på noe med sitt kamera, uten å i det hele tatt ha kikket i bruksanvisningen. Greit, vi kan gi de en innføring når de kjøper kameraet, men når de kommer inn og klager over at "ditt og datt er så dårlig", og det kunne vært løst ved en titt i bruksanvisningen... da blir jeg irritert. Litt det samme her på forumet, men da er jeg ikke tvunget til å svare. Når kunder kommer å klager på ting, og svaret står på førstesia i bruksanvisningen, da er det ekstra krevende å være hyggelig tilbake! Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Få ting irriterer meg like mye som kunder som kommer inn og lurer på noe med sitt kamera, uten å i det hele tatt ha kikket i bruksanvisningen. Greit, vi kan gi de en innføring når de kjøper kameraet, men når de kommer inn og klager over at "ditt og datt er så dårlig", og det kunne vært løst ved en titt i bruksanvisningen... da blir jeg irritert. Litt det samme her på forumet, men da er jeg ikke tvunget til å svare. Når kunder kommer å klager på ting, og svaret står på førstesia i bruksanvisningen, da er det ekstra krevende å være hyggelig tilbake! Hvem skal være hyggelig? Han som vår beskjed om å lese bruksanvisningen? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, mp7,5racing! Her kan du laste ned bruksanvisningen på Svensk. Det er kanskje bedre for deg enn den danske som fulgte med. http://www.sonydigital-link.com/DIME/manua....asp?l=en&c=DSC Når du laster den ned får du den samtidig på Russisk, kanskje du er enda stødigere i det? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takk takk sarom! Det hjelper når den kommer på svensk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå