Döden Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg vet dere fleste sitter å koser dere med San Andreas akkurat nå men ta en titt på dette. En luring som har programert GTA(3) til Nintendo Entertainment System. Genialt! Kommer over dette på et annet forum. Sinnsykt rått! http://www.grandtheftendo.com/ Meh. Egen GTA kategori nå da. Jaja. Endret 29. oktober 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 fyttirakkeren så tøft.. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Rått! Har respekt for sånne folk som finner på slike kule ting og har tolmodighet til å utføre det! (han har holdt på med denne siden 2002) Respect! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 GTA har nå fått sin egen kategori. Flyttes. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Godt gjort, det skal jeg si. Men jeg tviler sterkt på at det blir veldig mange som faktisk kommer til å spille det egentlig, siden samtlige andre GTA-spill er bedre alternativer. Hehe Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 aww.. noen som vet link til den der GTA "ROM" greia ? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det mulig og få lasta ned dette på nettet, slik at du kan få det til data? Så ganske rått ut. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hihi ser værre ut enn GTA jo Selvom GTA er jo ganske kult det også.. Hmm, har det orginalt til pc. Første spillet jeg kjøpte, syyyyyyykt mye riper i plata Denne "romen" må jeg skaffe Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det mulig og få lasta ned dette på nettet, slik at du kan få det til data? Så ganske rått ut. Hvis du leser på siden, finner du ut at spillet ikke er "utgitt" enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå