TarjeER Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei! Søstra mi skal antageligvis anskaffe seg en ny bærbar, etter den hun hadde sist sloknet, for snart et halvt år siden. Pcen skal nesten bare brukes til skolearbeid, litt MP3, og chat og slikt. Spilling vil nok ikke skje, kanskje edderkoppkabal. Pcen burde være av billigste sort. Hva er de beste alternativene? Takk for svar. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kanskje denne fra Lefdal burde gjøre susen Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ibook burde hun da gå for. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kanskje se etter noe brukt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kanskje dennefra Lefdal burde gjøre susen Jeg er enig! Evt. hvis du har lyst til å bygge en bærbar PC til henne så kan du sikkert kjøpe en aOpen 1556 barebone eller noe sånt og få litt mer for ca samme prisen. Bl.a. vil en Celeron-M ha betydelig lengre driftstid på batteri enn en Celeron. Samtidig vil PC'n ha lavere vekt pga mindre batteri og for noen hundrelapper ekstra så får hun SXGA+ i stedet for XGA-oppløsning. Jeg vet ikke hvor mye hun vil bry seg med disse tingene, men det er kanskje verd å vurdere siden det ligger i samme prisklasse. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Denne fra Komplett har jeg bestillt, og den virket som en meget bra bærbar til den prisen. Min hadde én død pixel, men det kan jeg leve med. Lenke til kommentar
011338 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 denne? har bedre skjermkort....!har asus maskin selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 denne? har bedre skjermkort....!har asus maskin selv og er veldig fornøyd. Skrev en minitest av den i forrige uke her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=319082 Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ibook burde hun da gå for. Mac er ikke akuratt billig... Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Pris er veldig viktig.. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ibook burde hun da gå for. Mac er ikke akuratt billig... Propagandautspill? Nei, det er nok en liten illusjon a mac er så dyrt: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...21.3.1.1.0?42,2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 8920 kr inkl moms for en iMac med de spesifikasjonene er jammen ikke værst. Jeg må innrømme at det stakk hull på en liten fordom hos meg i hvertfall. Spesifikasjonene er nok ikke helt på nivå med PC'er i samme prisklasse, men likevel ganske imponerende. Slett ikke dyrt i hvertfall. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ikke dyrt, men for dyr Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Tja. Finn gjerne en PC med 12" tommers skjerm (og dermed portabiliteten det medfører) under 10k, det er ikke mange av dem (om de fins i det hele tatt). Og slike maskiner bruker man jo ikke til spill (selv om man jo får spillt lit på den nyeste ibook, ikke nye fps men nok til å ha litt gøy om man vil). 2000kr billigere og man får en PC med 15" skjerm, celeron og vekt 3kg+. Det er et spørsmål om hva man vil ha. Det kan ingen ta for noen. Endret 30. oktober 2004 av Cybbe Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg synes iBooken bør være et klart førstevalg hvis hun har råd. Med studentrabbat så får du den til 9000. Da er det snakk om mye for pengene, denne maskina vil hun elske. Den eneste bærbare PCen du bør vudere er den som "barkindog" nevnte, da den har Celeron M, og sliter derfor nok ikke så mye med støy og dårlig batterilevetid som de andre PCene som har vanlig Celeron og Pentium 4. Men stor og klumpete er den, og bør ikke vurderes hvis hun har planer om farte mye rundt med den... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Magnus Kopstad: 9000kr med studentrabatt? Altså 80kr dyrere enn uten studentrabatt ?? Lenke til kommentar
nGE^^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.0.0.0.1.0 12" koster 9490,01kr på apple store + fri frakt iaf om man bor i en by av litt størrelse - blir vel noe billigere når man trekker fra studentrabatten da, å neppe 80kr dyrere? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 nGE^^: Jeg tenkte på linken lengre opp her. Der var det også iMac, men den kostet 8920kr inkl. moms og uten noen studentrabatt. Linken er dessverre død nå så jeg får ikke dokumentert det. Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 gå for HP'en hos komplett. jeg ser iallefall ingenting negativt med den utenom vekten på 3,3kg. bra pris! noen som ser noe annet negativt med denne pcen? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 iBook, iMac, to forskjellige ting 5% studentrabatt og gratis levering av begge tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå