Gå til innhold

Headphones til Siemens SX1

diss

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter å ha hatt min nye sx1 i noen uker nå, må jeg si at jeg bare blir mer og mer fornøyd. I starten var jeg særdeles skeptisk, og jeg lurte på å selge den igjen fordi jeg slet såpass med tasteoppsettet. Nå etter 3 uker begynner det å gå like glatt som før, og i tillegg til at resten av telefonen er god, så må jeg bare si meg fornøyd. Vel, nok om det.

Spørsmålet mitt er: Er det mulig å bruke andre headphones enn de som følger med? Jeg mener, finnes det en overgang av noe slag som gjør at man kan koble til vanlige headphones med minijack som koss porta pro f.eks? Så får jeg utnyttet mp3 spilleren bedre enn nå.

Jeg leste en gang en kar som skulle selge sin sx1 og han opplyste at han la ved noen Sony headphones, jeg antar at det ikke er de som følger med originalt?

Om jeg mister handsfri egenskapen gjør det ingenting, liker ikke handsfri uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Må si at "Shipping Costs" til mobiltec24 var relativt stive: Ser at de f.eks. skal ha 149,18 for å sende den nevnte audiokabelen til drøye 90 kr... :ermm:

I know, derfor kjøpte jeg _masse_ annet stasj i tillegg!

Du kommer til handlekurven ved å trykke "kaufen" øverst til høyre. Jeg er storfornøyd med min adapter. Eneste minus er at det kommer opp "tilbehør støttes ikke" hvis du ikke setter den inn på en spesiell måte. Hvis du har en orginal SX1 utgang og en 3,5mm kan du få en butikk til å lodde de sammen. Jeg bruker den til sony hodetelefonene og høyttalerne mine. Radioen funker FETT! :w00t:

Lenke til kommentar
Kom over dette nå (antar det var denne nettbutikken du siktet til, prudent): [url="http://pc-mobile.net/sx1.htm"]Stereo 3.5mm Audio Adapter w/attachable radio antenna [/url]

Her var prisen $12,50 + $5 i porto = $17,50 (109,80 kr). Altså veldig mye bedre.

Slo like godt til med det samme! :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...