Fuzzbin Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Heisann, nå trenger jeg litt hjelp. Jeg holder på å oppgradere wifidriverne på maskinen min til ipw2100. Alt er igrunnen jolly good bortsett fra at jeg ikke greier å enable crc32 i kjernen med "make menuconfig". Jeg kjører MDK 10.1 på en HP/Compaq nc7010. Alle ideer og forslag mottas med STOR takk. :-) Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Kvifor får du ikkje lagt til crc32 i kjernen? Kva gjør du? Kva skjer? Får du lagt til ACR4, AES og MIC ? (blowfish kan og være greit å ha) Endret 30. oktober 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Fuzzbin Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg vet ikke hvorfor det ikke går. Sålangt har jeg fulgt oppskiften til punkt å prikke angående install av ipw2100 driverne. Jeg har ipw2100-0.56, wirelesstoolsv27 og jeg har enablet arc4 modulen. Når jeg går inn i make menuconfig under libraries så ser jeg crc32 modulen på menyen men jeg får ikke rørt den. Er det noe jeg ikke har installer? Normalt så finnes det masse info på nettet, men denne gangen har iallefall ikke jeg funnet noe. Effekten av dette er at jeg får "Error for wireless request "Set frequency (8B04) Operation not supported" når jeg prøver å sette channel i iwconfig. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kanskje du ikke har satt på crypt støtte? Eller kanskje det er en spesiell ting du mangler? Jeg har CRC32 som modul. Lenke til kommentar
Fuzzbin Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 MrElendig: Jeg får lagt til arc4, men ikke AES og MIC. Hostap er også inne. Finnes det ikke noen pakker som inneholder disse modulene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå