Help me Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei Jeg kjøpte min Siemens M65 for 4 månder siden. Jeg har å fått et problem som jeg ikke hadde før. Hver gang jeg år melding, går jeg inn på innboksen, trykker på meldinga, og åpner. Da får jeg se meldinga i 1 sek, og så kommer det ett pip. Da blacker den ut. -Jeg har 5 mb ledig minne på mobilen, så det er ikke farlig - Jeg har ikke for mange meldinger i innboksen. (rundt 5 SMS, og 9 mms) - Jeg har fullt batteri. HVA ER PROBLEMET?! Lenke til kommentar
totten Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det problemet har eg også hatt du skal bare oppdatere til firware 12 eller reinnstaler den så er den som ny.. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det problemet har eg også hatt du skal bare oppdatere til firware 12 eller reinnstaler den så er den som ny.. Hvordan får du en sånn firware eller hav du kalte det da? Lenke til kommentar
totten Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html Du må ha en usb 510 kabel eller levere telefonen hos en siemens forhandler. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det problemet har eg også hatt du skal bare oppdatere til firware 12 eller reinnstaler den så er den som ny.. Hvordan får du en sånn firware eller hav du kalte det da? Du kjøper en kabel dca-510 tror jeg den heter?? og laster ned nyeste FW (firmaware) Endret 29. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå