Morten HS Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har akkurat innstalert Microsoft SP2, på min XP maskin. Alt fungerte problemfritt, trodde jeg. Når jeg går inn på min datamaskin, så bare søker den, den lampa kommer opp og går frem og tilbake, og sånn står den hele tiden.. hva er galt? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Grunnen til at den gjør det er fordi Windows ikke klarer å finne - enten en av diskene dine, ellr innholdet på dem. Den bare søker og søker.... Har du forsøkt å restarte maskinen, ofte skal det ikke mer til Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ja, har prøvd å restarte. Den fant jo alltid når jeg hadde SP1.. Lenke til kommentar
smh Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Prøv å kjøre denne kommandoen på alle partisjonane dine: Gå til start -> kjør og skriv inn: chkdsk c: /f Bytt ut c: med det dine partisjoner er satt opp som. Kjør dette ein gong per partisjon, og svar ja til alle spørsmål. Restart så maskinen og la den jobbe seg ferdig. Prøv så å åpne Min datamaskin. Endret 29. oktober 2004 av smh Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 det funket ikke... Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, hvilken printer har du! hadde samme problem hos en kompis når han la inn sp2 med en canon smartbase printer. da var det en ini fil som conon hadde laget i win32 var det vel hvor det sto en ip-adr til 10.0.0.2, endret den til 10.0.0.1 så var problemet løst, sjekk litt rundt med google og se hvis det ikke e det. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 har faktisk en Canon Smartbase printer! Hvor endrer jeg denne Ip Adressen? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, skal sjekke om jeg finner den ini filen det er snakk om, kommer tilbake med info Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Flotters! Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei igjen har lett litt, men fant ikke navnet på ini filen. Fant derimot en patch på canon sine sider som skal fikse dette problemet. Legger ved en link til pdf fil som du kan se om det er likt problemet ditt, og nederst en link til patchen, hvis det er snakk om mpc190 eller 220 photo.de har sikker også for andre typer. Håper det hjelper deg, lykke til http://software.canon-europe.com/files/sof...x0tmpsxpsp2.pdf http://software.canon-europe.com/software/...rtBase%20MPC190 eller til oversikten over drivere: http://software.canon-europe.com/index.asp?c=i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå