inaktiv000 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Sett at Microsoft fikk til å gjøre Windows 100% piratkopieringssikker; ville du kjøpt Windows, eller vurdert et annet alternativ (som Linux)? Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg hadde vel dessverre punget ut pengene til blodiglene microsoft dessverre. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Ville f****** ta meg ikke kjøpt windows. Det eneste MS produktet jeg har som er original er FS 02, og det fordi at jeg fikk den gratis med Elkjøp da jeg hadde arbeidsuke der. Bruker Linux allikevel (ikke akkurat nå, da jeg akkurat har spillt FS). Slackware forever Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvis det fortsatt hadde kostet 600kr for en student versjon og 1200 for hjemmeversjonen hadde jeg nokt kjøpt det... Hadde jeg blitt nødt til å punge ut 6000kr hadde jeg nok gått over til linux... .. men fra en annen side, Windows kommer aldri til å bli kopierings sikker, crackerne nå til dags er så flinke at de kommer aldri til å ha noe problem med det... Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Den dagen (som aldri vil komme) windows er 100% sikkert både på securety fra i-nett og cracing... har Micerosoft byttet ut ALLE sine programerere og begynt på en HEILT ny plattform.... bdw. linux eksisterer... :smile: :smile: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Ville heller gått til Linux.. Vurderer det faktisk kraftig akkurat nå.. kanskje kjøre dual-boot.. Vet ikke.. får se hva det blir til Lenke til kommentar
Lappin Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hadde nok valgt Linux da og det tror jeg meget mange hadde gjort med meg slik att Linux hadde blitt større enn Windows, så Microsoft er egentlig helt avhengi av de som pirater da det gjør att Windows er og blir desidert de største OS i verden... Så just do it , iff U love Bill Gates [ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-22 21:34 ] Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 21:43, keithho skrev:LINDOWS VET DU!! SOM OGSÅ KOSTER PENGER! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg tenkte ikke på å diskutere om MS noen gang ville få til dette, men om det faktisk kunne føre til en ulempe for MS. Hvis mange hadde gått over til f. eks. Linux, er det vel også stor sjangse for at dette OS'et ble bedre støttet av programvare-, spill- og hardware produsenter. På denne måten ville kanskje Windows mistet plassen som dominerende OS? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 21:48, cecolon skrev:Jeg tenkte ikke på å diskutere om MS noen gang ville få til dette, men om det faktisk kunne føre til en ulempe for MS. Hvis mange hadde gått over til f. eks. Linux, er det vel også stor sjangse for at dette OS'et ble bedre støttet av programvare-, spill- og hardware produsenter. På denne måten ville kanskje Windows mistet plassen som dominerende OS? Det der kan være riktig det... Eneste grunnen til at Mircrosoft er nesten enerådende på markedet er jo fordi alle kopierte Dos og Windows slik at de lærte seg til å bruke disse... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du betaler jo for det du bruker, og du får det du betaler for... så JA jeg ville kjøpt windows da som jeg har gjort nå. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Merkelig dette. Her bruker de fleste tusenvis av kroner på hardware i året, men å bruke 1000-1500 spenn på et OS annethvert år er for mye ..?? jeje, whatever. Personlig hadde jeg lett bladd penger til Windows, hvis jeg absolutt måtte Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 "Hvis du absolutt måtte"... man har jo et gratis, og kanskje bedre operativsystem tilgjengelig=) Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 21:57, cecolon skrev:"Hvis du absolutt måtte"... man har jo et gratis, og kanskje bedre operativsystem tilgjengelig=) Kan ikke si at jeg foreløpig har lagt så veldig mye penger i pengebingen i Billyboy da, hvis du skjønner hva jeg mener ;p Men som jeg sa, hvis jeg MÅTTE, så hadde jeg gjort det. Ser dessverre ingen andre bra alternativer til min bruk av PC. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hadde Windoze blitt 100% kopibeskyttet, så ville jeg gått over til Linux, men siden jeg allerede har begynt å eksperimentere med det så tror jeg nok jeg vil gå over til Linux før den tid, som jeg tror aldri vil komme... Selv om man bruker Linux til main o/s kan man jo alltids spille de spillene og bruke de programmene i windoze som ikke blir portet til Linux... Jeg tror nå at Linux kommer til å vinne mer og mer av markedet framover. Linux er jo så mye mer fleksibelt enn windoze, og nå så IT blir mer og mer integrert i dagliglivet tror jeg at Linux kommer til å kapre nye områder... Har hørt at det skal komme en Linuxdistrb for PS2, og den havner nok hos meg ja! Litt off-topic, men LENGE LEVE OPENSOURCE!!!! [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-05-22 22:27 ] Lenke til kommentar
kondom2k Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 dessverre ville jeg kjøpt Windows! :sad: Kan ikkje så mye om andre OS!! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 HVIS Linux hadde hatt like god støtte for spill o.s.v. som Windows kunne jeg byttet i dag jeg... Men frem til den dagen kommer er Linux ubrukelig for meg. I XP har jeg alt jeg trenger og JA jeg ville kjøpt det... Hvor finner man Windows xp(?) til 6000kr ?!? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 WinXp Pro på telehuset... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hvis alle som skulle bruke Windows måtte kjøpe det, så hadde det ikke kostet 3k for WinXP Home Edition, slik som det gjør nå...da hadde det sikkert kostet nærmere 500 spenn, så da hadde jeg kjøpt det ja. Jeg forstår forresten ikke hva alle har imot windows...det begynner jo å bli ganske stabilt og stuff nå...(ikke kom med at Linuz/unix er bedre fordi Windows tok 10 år, blæ, blæ, blæ, det viktige er at det er det nå...:smile: ) _________________ AMD XP1800+ Thermaltake "Silent Viking" MSI KT3 ULTRA 512MB PC2700 DDR GeForce2 MX400 64MB 40GB IBM Deskstar 7200rpm SB Live Value 10/100Mbit NIC Pioneer DVD105F 16x/40x REALmagic Hollywood+ Samsung 16x/10x/32x skriveleifer [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-05-22 23:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå