El Matador Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) jeg kjøpte dette settet og har dette hovedkortet. men problemet er at jeg ikke får lyd i alle høytalerene når jeg spiller av f.eks en sang. Når jeg tester høytalerene med et sånn abit program funker alle, Men de spilles av i forskjelig rekkefølge! F.eks når center spilles av er det suben som lager lyd og når det er suben er det venste bakhøytaler. Hva er galt? jeg har stilt pcen inn på 5.1 Noen som vet noe? Problemet er løst; Fargen på Ledningene som skulle inn i lydkortet stemte ikke med fargen på lydkort utgangene. Derfor trodde jeg alt var koblet riktig, men det var det altså ikke! Vær obs på dette vis du har samme problem Endret 1. november 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 er det virkelig ingen som hvet noe? begynner å bli ganske frustrert nå. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det skal vel ikke komme lyd i alle sammen om du bare spiller en låt som går i stereo? 5.1-lyd får du vel bare i spill som er beregnet for det, samt film,.. eller er jeg helt ute på bærtur? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Ok, men lyden kommer ikke ut av alle uansett hva jeg spiller av. spill o.l Men pcen oppfatter jo høytalleren i helt feil rekkefølge uansett(dårlig forklaring) Ingen som hvet hva som er galt? Ps: Takk for at noen endelig fattet interesse for denne posten! Endret 30. oktober 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har du koblet høytalerene riktig? Koblet det riktig til lydkortet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Alt skal være koblet til riktig ja. Derfor tror jeg det mest er noen setup greier på pcen. Er det noen slags program som kanskje kan hjelpe meg?(med å teste om alt står riktig og sånt) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ingen som hvet noe? må jeg bare kontakte en som har litt greie på sånt? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Problemet er løst og løsning står øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå