frank_jarle Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 For en god stund siden saa saa jeg en filmsnutt paa internet, med en amerikaner som "mimte" motorsykkel, mens han samtidig laget lyd. Han mimte og laget lyd til folgende motorsykler tror jeg. Yamaha, Suzuki, Honda og Harley Davidson. Er det noen som har sett denne, eller vet hvilken filmsnutt/fil jeg snakker om. Eventuelt hva den heter, eller hvor jeg kan finne denne. Maa bare ha den. Frankie Singapore Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ah den er artig den der. Har ikke sett filmen, men har/hadde/kan få tak i lydklippet iallefall. I'll get back to you! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Jepp var den jeg tenkte paa. Hvis du vet om, eller kan faa tak i en med litt hoy opplosning er det helt toppers, men alt motaes med takk Frankie Singapore Eventuelt send meg en PM Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Nei nei, post det her. Jeg vil og se Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, ok post det her du saa kan alle se... BTW: Vet du hva den heter? Frankie Singapore Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) There ya go: http://us.share.geocities.com/warhead_agin...ma/Motoros.mpeg edit: Ikke min side! :!: Endret 31. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Takker, jeg for bare smore meg med litt tolmodighet, siden er nede (overload) hehe. Frankie Singapore Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Her er en link som funker for oyeblikket. (motoros.mpeg) http://www.zxc.pl/ftp/humor/film/?M=D Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå