CarinaE Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ok..Maskina mi har blitt hjernevasket, altså fått innstallert windows på nytt. Og dermed har også alle linkene jeg hadde under favoritter blitt borte..Er det noen mulighet for å finne de igjen? For blir ikke favoritt linkene lagret et eller annet sted på maskina...? Jeg har jo alle dokumenter,bilder, musikk osv liggende..det som var der før maskina ble hjernevasket. Takker for alle svar Endret 29. oktober 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvis du har XP og bruker IE så ligger de på C:\Documents and Settings\brukernavn\Favorites Mulig dette forsvinner under reinstallering, da er det ikke noe du kan gjøre for å finne de igjen. Neste gang tar du backup av denne folderen, eller bruker Import and Export. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 oki, takk for hjelpen. Det er ikke noen linker som ligger under der, så da har de nok blitt borte ja.. Jeg rakk ikke å ta noe backup før maskina ble ødelagt.. Men jeg skal huske på det til senere, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå