Conan_Warrior Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hallo. Sitter nå her og har lastet ned 3 cd'er med Mandrake på. Men jeg lurer på om jeg kan legge dem sammer og få alt på ên DVD ? Sitter på Windass Xp nå. Vennligst hilsen Stian Endret 29. oktober 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Både ja og nei. Du må i så fall kompilere din egen DVD utifra de tre CDene. Hvis du "pakker ut" alle tre CDene, og stapper alle i samme katalog (overskriver like filer), deretter brenner ut alt dette til en DVD sammen med boot-fila fra første CD så er du nok i boks. Men du må passe på at katalogstrukturen er lik på den nye DVDen som den allerede er på de tre CDene. Uten å ha vært borti mandrake i nyere tid kan jeg tenke meg at dette fungerer (uten garantier ). Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 eller laste ned en DVD-iso, eller gjøre net(LAN)-install... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå