Helloo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ikke nødvendig -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: ikke nødvendig -WAP: ja -Kalkulator: ikke nødvendig -JAVA: ja -Email klient: ikke nødvendig -Spill: ikke nødvendig Form: -Klapp -Antenne: integrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger Pris: Jeg har mellom 1000 og 2000 kroner til rådighet. Skal ha uten abb. Diverse: -Merke: ikke viktig -Kamera: ikke viktig -Videokamera: ikke viktig -Symbian: ikke viktig -Triband: ikke viktig -Infrarød port: helst -Bluetooth: ikke viktig -Minne: ikke viktig -Minnekort?: ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: ikke viktig -Radio:ikke viktig -3g(UMTS): ikke viktig -Wlan: ikke viktig -Batterilevetid: ikke viktig Takker for svar! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva med en Siemens C65? Det er en liten fin telefon de selger for kr 699 på mix. Den har 65k farger i skjermen - og IR. Den har også veldig mye minne (12) så du må i praksis nesten aldri slette noe med mindre du har mange bilder Den har også MMS. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Siemens C65 har 10mb minne og ikke 12mb. av de 10mb er 8mb tilgjengelig for brukeren, men det er mer en nok! Bilder tatt med laveste oppløsning (136 x 96). Hvis du kun bruker dette er det plass til over 3000 bilder, men i 190 x 190 og i cif oppløning er det plass til over 400bilder Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei, og takk for tips... Skal ha klapptelefon som nevnt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå