Erik J. Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) New WaterChill™ kits with 80x80mm and 120x360mm radiators launched Asetek Inc. - the leading manufacturer of vapor phase CPU cooling systems and water cooling solutions for PCs – has launched NEW WaterChill kits incl. 80x80mm or 120x360mm radiators. The WaterChill product line now includes more than 25 kits and a long list of components. Especially the NEW WaterChill kits with 80x80mm radiators complete the program. Whether you wish to upgrade your existing computer or buy a new one, you are now sure to find a WaterChill kit, which reflects your personal need. Link til hele saken - her Endret 29. oktober 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det kun hos meg linken ikke funker? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg vil ha den der med 3x 120mm Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det kun hos meg linken ikke funker? Nei, det ser ikke ut til at sidene fungerer i annet enn IE... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 funker nå ihvertfall Ja, som sagt, den funker vist BARE i IE og Opera IKKE i Mozilla og Mozilla Firefox... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Natrium & Fiesta For opera kan du trykke F12 og velge Identify as MSIE 6.0 Det er litt rart at ingen av settene har støtte for den nye Intel sokkelen. Asetek har ei blokk som passar: Problemet med denne blokka er at den ikkje støttar andre soklar enn Intel P4 LGA 775 (Socket T). Dette er litt teit sidan det berre er plexitoppen som er ulik frå den andre Antartica blokka. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Mest sannsynlig pga plassproblemer som kan oppstå på andre sokler med de lange utstikkerne. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Mest sannsynlig pga plassproblemer som kan oppstå på andre sokler med de lange utstikkerne. Det er nok mulig ja. Takk for nyhetet! Det funker fint med litt lettere tukkling i min Opera Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 lol, da jeg hadde bestemt meg for vannkjølling vapochill dual rad, så leser jeg om 120x360mm trippel rad .. lurer på å vente på denne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå