Gakkolian Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvilke kabler trenger jeg for å koble pc til tv når jeg har VIVO? Går det lyd over VIVO? Håper på raskt svar, da det haster litt. Mvh. Alf Trygve Åsen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 S-video eller kompositt (lese manualen kanskje?), og lyden må gå gjennom lydkortet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 vivo=video in video out dvs ingen lyd, den må hentes fra lydkortet hvis du ikke har en utgang der. AIW (all in wonder) har vel kanskje lyd på kortene. Men uansett: Som sagt trengs en composite eller svideo. Det er lurt å sjekke om tvn støtter svideo, gjør den ikke det så betyr det at du vil få svart hvitt tv hvis du ikke kjøper composite og gir compositesignaler til tvn. Håper det svarte på alt Lenke til kommentar
Gakkolian Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Tusen takk for svar! Angående manual så har jeg ikke det da det er en FujitsuSiemens OEM pc. Sikkert et dumt spørsmål, men jeg er ikke helt inne på dette. Noen tips om hvordan man overfører lyden fra Audigy2-kortet til tv? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) jack til phono/scart kabler, eller digitallyd Endret 29. oktober 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå