Løve Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hei Kjøpte meg en vifte med blå lys som jeg har tenkt å installere, men jeg får det ikke helt til. Det er det at jeg ikke helt vet hvor jeg skal plugge i alle kontaktene... det er fire stykker. To som er molex, mens en annen er en liten tynn en med en hette med stjerne åpning på toppen. Den fjerde er en "vanlig" vifte kontakt. Hovedkortet mitt er et FIC K8-800T. Endret 29. oktober 2004 av Solar Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 den med en sånn hette og stjerne på er bare for å justere turtallet på viftene,,, du finn er stjernetrekker ENS, skrur, åsså justerer du etter hvordan du ønsker... jeg har selv to sånne og bruker de 4 pins drevkontaktene... de er enkle å koble til.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 den med en sånn hette og stjerne på er bare for å justere turtallet på viftene,,, du finn er stjernetrekker ENS, skrur, åsså justerer du etter hvordan du ønsker... jeg har selv to sånne og bruker de 4 pins drevkontaktene... de er enkle å koble til.. Men hvordan koble til? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du plugger den der den passer:) Kan ikke sette feil! Om det er molex plugg skal den på en av ledningene fra strømforsyning.. om det er 3 pins skal den på hovedkortet. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Du plugger den der den passer:) Kan ikke sette feil! Om det er molex plugg skal den på en av ledningene fra strømforsyning.. om det er 3 pins skal den på hovedkortet. Kan den være både molex og trepins? Og plugges molex inn på en av de andre molexene som stikker ut fra molexbunten? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Forstår ikke helt hva du spør om? Vifter pleier å være enten eller.. ikke begge deler! Vifte med 4 kontakter høres jo helt merkeligt ut.. Hvor kjøpte du viften? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sånn? E det en molexkontakt? Vel, sånn skal de ihvertfall plugges i hverandre. Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 på den viften er det nok begge deler, enten bruker du molex kontakten å putter den inn i en molex fra PSU, eller så kan du bruke 3 pins kontakten å sette den på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå