haakon90 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Heisann! Jeg skal lage klanrop til ishockeyklubben min, men det står litt stille her... noen som kan hjelpe meg... det beste hadde vært om dere skrev klanropet til forskjellige klubber, så kan jeg "stjele" litt fra de forskjellige Haakon - takker for alle svar ps. klubben heter TOIK (Tønsberg og Omegn Ishockeyklubb og en ting til: det er kamp i kveld... så vil få laget noen kamprop før kampen, så derfor haster det litt Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann! Jeg skal lage klanrop til ishockeyklubben min, men det står litt stille her... noen som kan hjelpe meg... det beste hadde vært om dere skrev klanropet til forskjellige klubber, så kan jeg "stjele" litt fra de forskjellige Haakon - takker for alle svar ps. klubben heter TOIK (Tønsberg og Omegn Ishockeyklubb og en ting til: det er kamp i kveld... så vil få laget noen kamprop før kampen, så derfor haster det litt 3036439[/snapback] toik toik hei hei hei, ingen ishockeyklubb er som dei. hihi Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 2 år gammel tråd 6616486[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lukter gullkorn ... 6632321[/snapback] Jeg også Ble ikke mindre genialt da kampen var samme kveld som første inlegg ble postet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Friidrettsklubben jeg går i (BUL) har ropet: "Bul Bul Bul er best, Bul er de som vinner mest".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå