PåBærtur Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er ganske enkelt (men akk så vanskelig) ute etter en mobiltelefon som tåler alt jeg kan finne på å utsette den for. Er lastebilmekaniker, og da er det utrolig hva en telefon kan bli utsatt for. Ideelt sett kunne jeg tenke meg en telefon som tåler å havne nedi dieseltanken, flyter opp til overflaten så jeg får tak i den, tåler å mistes i gulvet fra 3 m høyde og overlever å bli overkjørt. På fritiden driver jeg med MC og båt, hvilket medfører at telefonen blir utsatt for mye fukt og salt, kanskje kan den tilogmed havne under vann. Har inntil nylig hatt en Nokia 5100. Denne valgte jeg fordi den skulle tåle endel, og den er like hel enda. Men den fungerer ikke lenger, antagelig pga. det den har blitt utsatt for og dårlig kvalitet. Så her er en liste over mine krav: Absolutte krav: - GSM (sier seg kanskje selv i dag?) - Tåle det meste - Bra signal selv på øde steder - Bra batteri - SMS - Mulighet for å ringe/motta samtaler (sier seg vel ikke selv i dag?) - Prisklasse 0,- til 5000,- uten abo, kan evt. avvikes om du gir meg en god grunn. - Mulighet for enkel rengjøring. Minst mulig småhull som skitt legger seg i. Ting som er kjekt å ha, men som jeg ikke MÅ ha: - MMS - Fargeskjerm - Java - Mye minne til spill osv. - MP3 - Spill - Kalkulator - Klokke og alarm - Mulighet for tilkobling til PC - Vibrasjon Dette trenger jeg ikke (kan ha det likevel da): - Kamera - Polytoner - Kaloriteller - Stoppeklokke - Radio - Utskiftbare deksel - Termometer, høydemåler, kompass osv... - Alt annet som ikke er nevnt ovenfor. Håper på mange gode svar. Er som du kanskje skjønner lei av dårlige telefoner. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, Skal du ha en telefon som tåler mye... Gå for en av de gamle Ericssonene... Husker ikke navnet på den(hjelp!) Den har en flat antenne på toppen. Den er meget god og tåler "alt"! Ellers har du Siemens M65, og nye Nokia 5140. 5140, er ikke noe å satse på... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er ikke værre enn å ta en titt her og fylle ut kriteriene dine.. Lenke til kommentar
amorine Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) M65 er nok et bra valg. Ellers, hvis du virkelig skal være på den sikre siden, og for å tåle alt du forlanger, er nok det sikreste å ansette en personlig sekretær... Endret 29. oktober 2004 av amorine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå