Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hei igjen. Jeg skal da på lan, og trenger noen gode hodetelefoner. De bør helst være uten mikrofon, og være gode å ha på. Jeg har ikke mer penger enn 450,- Så da lurer jeg på om http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRS6F disse er noe bra? Takk for svar Endret 29. oktober 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
klo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Sats heller på noen gode stereo hodetelefoner, innenfor ditt budsjett så er det ikke så mye å velge i men... Endret 29. oktober 2004 av klo Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du bør heller gå for noe annet, f.eks Sennheiser. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor ikke disse? Ser de er surround, men jeg har sett litt på koss ur40, men de falt liksom ikke i smak. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har disse selv. Fungerer noenlunde til spill, doom3 blir enda skumlere med surround. Men lydkvaliteten er heller dårlig, og holder ikke til å høre på musikk. Går vel til nød an til film. Tror Medusa sine er bedre dersom du vil ha surround headseth. Endret 29. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ok. Ta tror jeg at jeg skipper disse. Flott med raske svar Sennheiser er vel heller dyre, noe jeg ikke har råd til. Koss er vel kanskje det som jeg må velge da? Edit: Jeg har et krav, og det er at ledningen er lengre enn det som er på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40 Endret 29. oktober 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du får både Koss og Sennheiser billigere enn modellen fra Zalman. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) hm, hvor finner jeg disse? Ble litt forelska i disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR70B . Noe meninger om disse? Endret 29. oktober 2004 av Nunzio Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg har UR40 selv, og er egentlig ikke så veldig fornøyd. Har bestilt Beyerdynamic DT660 fra hpx.no, men det blir jo i en litt annen prisklasse. Du finner Koss og Sennheiser på Microplex, HPX har sikkert også noe. Også kan du jo lete i prisguiden. Edit: Ser at du endret linken til R70B. Har ikke prøvd disse, men mener å ha prøvd forgjengeren, R55B(?) såvidt, og jeg mener å erindre at disse ikke var særlig behagelige å ha på. Men det kan hende jeg husker feil. Dessuten har jo disse mikrofon, var det ikke det du ikke skulle ha? Endret 29. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ah, la ikke merke til mikrofonen. Grunnen til at jeg ikke vil ha mikrofon er at den blir som oftest i veien, og jeg har ikke noe særlig bruk for den. Skal lete litt på hpx. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Høres ut som Beyerdynamic DT231 eller HD515 er i blinken for deg. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Dt231 var interessante, men hd515 er for dyr, den overskriver mitt budsjett med 300,- Lenke til kommentar
agony Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 vet at Sennheiser hd515 er for dyre for deg, men har kjøpt disse selv, og er noe av det beste jeg har brukt på lenge, angrer ikke. Kan være en tanke å spare litt ekstra og satse på et headset av høyere kvalitet, etter min mening er det verdt det. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, det er jo sant, men jeg har bare 2 uker på meg siden jeg skal på lan Lenke til kommentar
KongeFisk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Medusa headsettet koster bare 450 på lefdal da! Definitivt verd pengene! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hva ble det til da? Ska selv ha headsett til rundt 500, lurer fælt på hva jeg skal kjøpe, med eller uten mic samma det. Ska brukes til spilling og til musikk, bare til lan og spiling på kvelden da jeg bruekr vanlige høytalere om dagen. Gadd ikke lage ny thread, sikkert mabnge som sier, men det er jo mange sånne threader bruk søk etc. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hm, hvor finner jeg disse? Ble litt forelska i disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSR70B . Noe meninger om disse? Jeg hadde de før.. Helt greie hodetelefoner Men miccen min funka ik Ihvertfall ikke i min og brutter sin pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå