Gå til innhold

Ikke tilgang til partisjon etter formatering

Anbefalte innlegg

Formaterte nylig C: i forbindelse med installasjon av service pack 2, tenkte som så at jeg ville ha en ren installasjon.

Men nå, etter installasjonen har jeg plutselig ikke tilgang til en partisjon som er ganske så viktig for meg, alle dokumentene og bildene mine ligger der.

Har fått til å åpne den, ved å fjerne enkel fildeling, og legge til mitt brukernavn under sikkerhets instillingene, men jeg får ikke åpnet noen undermapper, eller kjørt noen programmer enda jeg har merket av for at tillatelen skal gjelde både for undermapper og filer. Får bare opp at jeg ikke har tilgang, og når jeg prøver å endre sikkerhets instillingene for hver enkelt mappe, så har jeg ikke tilgang til det heller. Får bare opp: "Du har ikke tillatelser til og vise eller redigere gjeldende tillatelsesinstillinger for Documents and Settings, men du kan bli eier eller endre overvåkningsinntillinger"

Ganske pussig situasjon, noen som har hørt om eller opplevd lignende?

Åja, også trenger jeg jo hjelp da! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Windows XP Pro?

I tilfelle må du mest sannsynlig - som det står i posten din - også bli eier av den aktuelle partisjonen.

Egenskaper - Deling og sikkerhet - Avansert - Den borteste fanen. Hak av for Erstatt eier på alle ... osv og trykk OK. (Tror jeg, tatt fra hukommelsen...)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...