Gå til innhold

Chieftec Dragon Full Tower og GeForce4

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe dette kabinettet og ble litt i tvil når jeg så harddisk cagene. Lurer bare på om GeForce4 kortet er så stort at det kommer i konflikt med hardiskene som er montert neders i kabinettet.

Noen som har denne kombinasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har akkuratt det samme kabinettet, bare at det er midi, det går akkuratt å få ut den nederte hd skuffen hos meg, men jeg har voodoo 3 :razz: , gf4 er kanskje litt lengere? men hvis det er 25cm klaring, så trur jeg at det skal gå fett.

Lenke til kommentar

Det er jo ett utrolig fett kabinett så jeg håper det går. Så foresten en test på Tomshardware om kabinett. Der har de ett Antec som her nøyaktig likt Chieftek Dragon bortsett fra en heftig detalj. Den har uttak for 2xUSB og 1xFirewire i front. Noen som har sett dette på Chieftec eller vet om noen i Norge som selger Antec?

http://www6.tomshardware.com/howto/02q2/02...mance_plus_1080

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 23:29, Daywalker skrev:

Der har de ett Antec som her nøyaktig likt Chieftek Dragon bortsett fra en heftig detalj. Den har uttak for 2xUSB og 1xFirewire i front.

Det er også et selskap som heter Chenming, som også lager kabinetter i "Chieftec"-stil. Et slikt kabinett blir brukt i full-towerversjonen av Koolance sitt vannkjølte kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...