shuttle man... Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hei lurte på om noen vet hvilke nettbutikker som selger barebooks ?? (tilsvarer barebones, men for bærbare pcer..) vet at psdata, it24 og advance selger, men finnes det noen andre?? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vet at også netshop og mamoz.no selger barebooks. Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Vet at også netshop og mamoz.no selger barebooks. netshop glemte jeg, de selger jo samme type som psdata (aopen).. mamoz visste jeg ikke at solgte, må sjekkes ut.. takk for svar! edit: mamoz selger også aopen.. hadde håpet at det fantes noe annet enn aopen, noen som vet om noen?? Endret 29. oktober 2004 av shuttle man... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det er stort sett bare Aopen og ECS som blir solgt av barebooks. Jeg har hvertfall ikke sett andre merker. Komplett selger også noe. Men ser ikke ut som du bare kan kjøpe barebooken uten at andre ting må legges til. Endret 29. oktober 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hei lurte på om noen vet hvilke nettbutikker som selger barebooks ?? (tilsvarer barebones, men for bærbare pcer..) Heter det ikke "barebone" for bærbare halvfabrikata PC'er også? "Barebone" er jo ikke et uttrykk som bare inbefatter shuttle's SFF (Smal Form Factor) systemer. PS. Cshop.no selger også slike. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Barebook er det samme som en Barebone Bærbar PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå