fetaosten Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 iPoden min er føkka så jeg tenkte å sende den på service, noe som viser seg å ikke være så lett som jeg hadde håpet. Man må gjennom en del piss og godta noen betingelser.. Og det var mens jeg leste betingelsene at jeg ramlet over et litt artig punkt (se text i bold): Punkt 3: (blablabla).....Apple reserves the right to refuse repair service on products that have serial numbers altered, defaced or removed or that are damaged due to accident, abuse, neglect, misuse (including faulty installation, repair, or maintenance by anyone other than Apple or an Apple Authorized Service Provider), unauthorized modification, extreme environment (including extreme temperature or humidity), extreme physical or electrical stress or interference, fluctuation or surges of electrical power, lightning, static electricity, fire, acts of God or other external causes. In such event, Apple will return the product to you without repairing it, and may charge you the Diagnostic Fee, plus applicable sales tax. Hvis du vil lese hele greia finner du det på http://depot.info.apple.com/ipod/index.html Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hehe. Mest lol acts of God <--- Lenke til kommentar
jepser Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Litt morsomt at jeg så det nå, for jeg leste gjennom garanti-kortet på DV-kameraet mitt, og der sto det akkurat det samme... Lenke til kommentar
torbx Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I Norge (og forsåvidt resten av europa) kalles dette "Force Majeure". Man mener tilfeller hvor ingen kan klandres. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 SAKSØK STATSKIRKEN ELLER PAVEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå