Gå til innhold

En del spørsmål om avinnstalering og andre ting...

Anbefalte innlegg

Jeg har to programmer på pc'en min som jeg vil at skal bort.... men jeg greier det ikke :mad:

Det er prime95, jeg kan ikke finne det i "Legg til og fjern programmer". Hvordan?

Og så er det Evil-vnc... Jeg vet at det er innstalert på min pc! Jeg hadde nod32 trail i 30 dager som fant det, men kuinne ikke avslutte eller slette det! Nå er tretti-dagers perioden over og jeg sitter her uten virsuprogram :wee: Hvordan kan jeg få slettet det? Noen som vet?

Og et annet spørsmål, programmer "husker" ofte at man har hatt en trial-verisjon av programmet tidligere og avbryter derfor... hvordan kan jeg forhindre at den husker det?

Og et spørsmål til... Jeg bruker iTunes, men den tar med seg to prosesser som den kjører konstant, iTuneshelper.exe og iPodServices.exe. Jeg trenger ingen av disse programmene, ihvertfall ikke iPodService. Hvordan kan jeg forhindre at de starter opp med itunes og windows?

Og ett spørsmål til... :roll: Jeg har hatt stylXP på pc'en tidligere, og den "henger igjen" etter at jeg avinnstalerte det. "StyleXPService.exe" Hvordan kan jeg fjerne det?

Kanskje siste spørsmål. nå :p Jeg tenkte at jeg skulle skrive ned alle de prosessene som kjører slik at viss noen kjente igjen en "farlig" eller "sinkende" eller "unødvendig" prosess hadde det vært fint om du sier ifra :D

Her kommer listen ;)

• taskmgr.exe
  • alg.exe
  • spoolsv.exe
  • nod32krn.exe
  • StyleXPService.exe
  • ati2evxx.exe
  • Isass.exe
  • wuaudt.exe
  • services.exe
  • winlogon.exe
  • csrss.exe
  • smss.exe
  • Pulse.exe
  • soffice.exe (Hvordan stoppe at den starter opp?)
  • MouseTrack.exe
  • msnmsgr.exe
  • ctfmon.exe
  • iTunesHelper.exe
  • MBM5.exe
  • point32.exe
  • iPodSevices.exe
  • Ati2evxx.exe
  • System/System Idle Prosess, hvorfor er det to? Pleier det ikke bare å være en?
  • svchost.exe (hvorfor er det så mange av denne? (6 stk.)

På forhand takk :D

EDIT: Dere må ikke svare på alt :p

EDIT2: Svar da for f***!!!

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...