Freesbee Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du mener jeg bør kjøpe meg en Nokia telefon Meg? Hvor har du fått det fra? Jeg ville IKKE valgt Nokia. Nokia gjør rare ting med bluetooth. Nei, jeg ville valgt Sony-Ericsson eller Siemens. Tror han missforto meg litt... Jeg skrev at oppsettet på epocket er riktig hvis man har en Nokia, jeg anbefalte ikke en Nokia.. Lenke til kommentar
Guitar Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Sorry... Har visst tulla litt med navnene her...fikk i alle fall hjelp av Freesbee...så nå er jeg oppe på nett via bluetooth og gprs med pdaèn gjennom mobiltelefonen...TAKKER! Noen som kan anbefale en mobil telefon? Hilsen Jan Rasmussen Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 T610 er mer enn bra nok når du først bruker PDA til å ringe ut, sende sms og kanskje har BT handsfree. Da vil telefonen i seg selv ikke brukes så innmari mye og jeg ser ingen vits i å brenne masse spenn på det. Hvis du likevel vil ha en anbefaling, kan jeg anbefale S700i. Se ellers eget forum for telefondiskusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå