tbend Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skal til å flashe og har prøvd: Winflash og Flashrom, enten er det at jeg ikke skjønner noe eller så er begge føkka. Noen som kan gi med en kort (4 linjers guide) i winflash? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det finnest ein tråd for flashing av 9800-kort om eg ikkje tar heilt feil...søk litt, gidder ikkje leite sjølv. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jepp, har sett litt på den, men får bare error under flashing med flashrom, og winflash skjønner jeg meg ikke på Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har samme problemet med mitt PowerColor 9800Pro. Får error under flashing hele tiden, har brukt flashrom..Dårlig til å klokke er det også, så jeg skal kjøpe meg nytt om noen uker.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Vil jo skvise ut siste ut mest mulig ytelse, så har laget min egenbios, men får den ikke til å legge seg dær! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har samme problemet med mitt PowerColor 9800Pro. Får error under flashing hele tiden, har brukt flashrom..Dårlig til å klokke er det også, så jeg skal kjøpe meg nytt om noen uker.. Kjøpe nytt r9800pro? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har samme problemet med mitt PowerColor 9800Pro. Får error under flashing hele tiden, har brukt flashrom..Dårlig til å klokke er det også, så jeg skal kjøpe meg nytt om noen uker.. Kjøpe nytt r9800pro? Neeei! :!: Tenkte å gå for et gforce 6800GT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå