dan1el Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I dag fant jeg ut at jeg hadde fått svar fra lånekassen. Jeg fikk en konvolutt og det eneste som var i den var en beskjed om at jeg får penger. Ikke noe annet. Skal jeg ikke få et utbetalingskort, da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg måtte hente på skolen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Men jeg var jo på skolen i dag og skulle hente det, men alt jeg fikk var et brev der det stod at jeg hadde fått... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dersom du er under 18 må du ha foresattes underskrift på brevet, for så å ta en tur innom kontoret på skolen din. Vær obs på at stipendet gjerne dukker opp noen dager etter selve brevet. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Snålt. Mamma må altså skrive på en lapp der det ikke er et eget felt for signatur, som jeg må levere på skolen til mandag... Alright. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Rett på papiret. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Welcome to Norway, the homeland of bureaucracy. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ser jeg riktig, er det zeh commiBoi2k-deLux som er tilbake? Jeg trodde det var sånn at foreldre måtte skrive under på søknaden, så fikk man svar på om søknaden var infridd. Og en liten stund etter det kan man gå på kontoret å hante sjekken. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg trodde det var sånn at foreldre måtte skrive under på søknaden, så fikk man svar på om søknaden var infridd. Og en liten stund etter det kan man gå på kontoret å hante sjekken. Jepp. Du henter en konvolutt på skolen, i den skal det være en oversikt over utbetalingene dette halvår + en utbetalingsblankett som du kan gjøre til kontanter i hvilken som helst bank. Så setter de stipendet direkte inn på konto 15. hver måned resten av halvåret, så gjentas det for neste halvår osv. Kan være at du bare har fått stipend for neste år og at det du har fått bare er en bekreftelse på det? Har aldri hørt om det HalTan prater om. Det må være noe surr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå