Gå til innhold

Koble videospiller til PCen

Anbefalte innlegg

Heisan

Har et GeForce 3 ti200 med S-video inn/ut (pluss et rundt, gult inntak eg ikke vet navnet på..). Har et videokamera som eg kan koble til kortet og det fungerer fint. Nå lurer jeg på kordan eg kan koble til videospilleren min.

Har en S-video kabel, en Y-kabel for lyden (left/right til line-in på lydkortet) og programvare som passer bra. Men er usikker på kordan eg skal koble den opp, siden videospilleren ikke har noe S-video uttak (lurer på om eg skal stappe S-videopluggen rett i antenneintaket, eller noe..)

Har noen peiling. Hadde vært artig å få kunne se video på PC-en (og kanskje ta opp fra kameraet, redigere og få det over på videokasett...)

----

AMD T-Bird 1,2Ghz

512 MB DDR ram

WD 40GB 7200RPM

GeForce 3 Ti200 64MB med TV-in/out

Windows XP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan igjen

Har en scart-konverter-greie. D e en scartkabel i ene enden og er delt i 3 plugger i andre, to for lyd (left/right) og èn til som er gul (den passer i d gule uttaket på skjermkortet mitt)

kablene på konverteren kan taes av, så eg byttet ut de to left/right pluggene som sto i konvertern og stappet inn den Y-kabelen som eg hadde liggende, slik at andre enden kunne gå rett i lydkortet.

har eg en sånn konverter som du sa eller må eg kjøpe en? (må si eg e litt forvirret...en S-video plugg ligner på en antenneplugg bare med tagger inni, sant??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...