Gå til innhold

kritikk ønskes til bildeside.

Anbefalte innlegg

hei

holder på med en side til pappa nå. han maler og tegner bilder som han gjerne vil legge ut på internett, derfor fikk jeg "jobben" å lage siden på OD-dagen. nå er den ferdig i mine øyne, men sikkert ikke i deres. ;)

babyen skal ikke være der. jeg skal bytte det ut med et vektorisert bilde i samme stil av pappa (lars laland) når jeg får det.

så bare fyr løs! :D

link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig stilig med den turkise babyen. Om du skal ha et bilde av faren din, må du for guds skyld ha det i samme farve, det var utrolig stilig med det turkise innslaget. Ellers setter jeg pris på alle detaljene du har lagt til, tenker da på de tribal-aktige greiene i hjørene av tekstboksen og ved h-elementer.

Det jeg misliker, er knappene i footeren. Fjern dem, hvorfor skal man i utgangspunktet egentlig trenge mer enn et stilsett, når siden ser desidert best ut med det originale?

<span class="h2">      Audiam mea</span>

Hvorfor ikke bare bruke margin-left? Utrolig tungvint og veldig usemantisk slik det er nå. ;)

Lenke til kommentar

purify: takk for koselig kritikk :)

knappene vet jeg ikke hvordan jeg skal bytte ut, jeg bruker php-scriptet til lokaltog.. er ikke noe særlig flink med php :blush:

men går det ikke an å lage egne knapper til de? i så fall hvordan?

jeg hadde margin-left på det før. men det funket ikke i ie5. derfor måtte jeg bytte til   (pappa har ie5).

San-Lopez:

macromedia dreamweawer til kode.

adobe illustrator til vektor-babyen.

macromedia fireworks til resten av grafikken.

Lenke til kommentar

flott sak det her. vet du ikke skal ha babyen der, men når du får satt far din på plass ( :p ) så pass på at du får litt mer luft mellom hodet og den sorte bar'n som går øverst.

slik det er nå med babyen er det veldig irriterende mellomrom. er par millimeter ned så blir det knall! ;)

er også enig med at de knappene i footer'n ikke står i stil med resten av siden.

Lenke til kommentar
Jeg så en tidligere versjon, som var noe lysere, og jeg likte den WAY bedre

Jeg er ikke noe fan av svart/mørk bkagrunn til tekst. blir så dystert å lese

hvis du ser helt nederst så er det en fargevelger der. den lysere versonen du tenker på er sikkert den som heter orginal?

Lenke til kommentar
Jeg så en tidligere versjon, som var noe lysere, og jeg likte den WAY bedre

Jeg er ikke noe fan av svart/mørk bkagrunn til tekst. blir så dystert å lese

hvis du ser helt nederst så er det en fargevelger der. den lysere versonen du tenker på er sikkert den som heter orginal?

JA!! Digger den :)

Lenke til kommentar

Du gjør det vanskelig for oss - det er jo bildene som skal skape siden! Men jeg kan alltids si et par ting på forhånd, blant annet at du har brukt alt for kraftige farger. Palletten din kommer til å stjele en svær tønne med unødvendig oppmerksomhet. Også verdt å nevne er at overgangen på gradientene i bakgrunn blir for brå, spesielt ved "3dgrafikk" og "Slitt". Ikke vær redd for å dra dem til bånn, det vil helt sikkert se bedre ut. Da kan ikke bakgrunnen følge scrollern, men det burde den ikke gjort nå heller.

Det generelle holdepunktet er at du må la bildene gjøre jobben. Du skal egentlig bare lage en fin ramme.

loohf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...