Diablito2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg må ha meg et nytt headsett. sitter i dag med noen HP200 fra philips. de er så gamle at det er umulig å finne no nyttig info om de.. de funker. men er tamme.. selv med all bass på max @ pcen.. anyways. valgene står mellom Koss 3aa og 4aa (de på komplett) Kriterier: -> må kunne drives bra av et Soundblaster Live lykort -> god lyd, kan spille høyt uten å skurre -> god dyp bass -> behaglige å ha på over lengre tid -> HELST hos komplett takker for alle som kan hjelpe meg :=) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 glem det.. takk til alle dere som har sett denne uten å ha svart og til dere: FU Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) glem det.. takk til alle dere som har sett denne uten å ha svart og til dere: FU Unødvendig det siste innlegget. Endret 29. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 glem det.. takk til alle dere som har sett denne uten å ha svart og til dere: FU Right back atcha. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Stenges på grunn av bumping og tildels dårlig oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg