hobol Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er så møkk lei Norton AV2003 nå at jeg nesten spyr... Hva er egentlig det beste? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 har hørt mye snakk om kaspersky.. skal visst være veldig bra.. Bruker nod32 selv og er svært fornøyd. Dette emnet har nok blitt tatt opp uttallig mange ganger før. SØK! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tja...det blir vel det samme som å spørre "hvor mye koster en bil?" Sjekk tester på forskjellige steder og velg den som har det høyeste gjennomsnittet, for eksempel. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes NOD32 gjør jobben bra jeg. Kaspersky kommer jeg ikke overens med. Lenke til kommentar
hobol Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Beklager at det var ett håpløst spørsmål, men var så møkklei gammel NAV... Kjører nå en trial på NIS2005, så får jeg se hva jeg gjør etterhvert. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 NOD32 gjør det iallefall veldig bra i tester, der knuser det Norton osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå