bastar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg har korrekt oppdatert min bios på min notebook 1557 gls, men like før jeg kommer til windows innlogging så restarter maskinen, hva er dette for noe, kjenner ikke windows igjen maskinen lenger så jeg må resinstallere hele dritten fra scratch? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har du forsøkt å starte maskinen i sikkerhetsmodus? Hvilket OS har du, dvs. version av Windows, XP? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 gå gjennom bios og sjekk at alt er slik det skal være. re-flash bios...kan ha vært en dårlig flash. eventuellt flash tilbake til den forrige bios versjonen Lenke til kommentar
bastar Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Bios flashen ødla partisjonen for windows, måtte formattere og starte på nytt... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm--- Bare en partisjon på disken da og mbr (t.d.) har tatt kvelden? Om bios skulle klare å ta knekken på en partisjon på en disk er det _litt_ rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå