Gå til innhold

Acer 630


Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om jeg skal kjøpe meg en Acer 630,

se: http://www.acer.com.sg/products/travelmate...avelmate630.asp

 

Det er en maskin med 512 MB DDR-SDRAM, Intel® Mobile Pentium®4 processor - M 1.6GHz, 15.0" SXGA+ TFT colour LCD, 1400×1050, 16.7M colours, 30GB Ultra ATA/100 removable HDD, DVD/CD-RW, nVidia® GeForce2® Go 100 graphics chipset with 16MB of dedicated DDR VRAM and AGP 4x graphics accelerator and DualViewTM support MPEG-2/DVD hardware-assisted playback.

 

Noen som ville kjøpt denne hvis dere var meg? Jeg er så heldig at jeg skal utenlands i tre år, så jeg får jo igjen mva. på prisen så den blir ikke såå dyr..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Jeg har også tenkt å kjøpe en slik maskin.

Jeg har ett firma som er registrert forhandler hos Hattelco.no, slok at jeg får den til fordel aktig pris.

Jev skal kjøpe den med trådløst nettverk innebygged.

Tror vi blir fornøyd begge to

Hilsen Johnny i Molde :wink:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei!

 

Jeg har bestilt Travelmate 636LC .. Håper jeg klarer meg med den, da jeg ble litt skeptisk til grafikkløsninga.. hvorfor Geforce 2go og ikke geforce4go når man først er i gang med 27000kr ?

Jeg har ikke noe annet valg uansett.. beste maskina flytoget kan tilby.. Blir nok fornøyd :smile:

Lenke til kommentar

Etter alt jeg har hørt skal det være en bra maskin. Det jeg umiddelbart har å utsette er nok skjermkortet, resten av komponentene ser ut til å være bra..

 

Ellers kan jeg anbefale Compaq, både 800c (som jeg selv har), og 610C som jeg har hørt skal være bra :smile:

 

800C / V er i samme størrelse som Acer, samme type skjerm, langt bedre skjermkort, og usb2.0 (ikke firewire). Lavt lydnivå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...