Gå til innhold

Hvilken HDD til xbox for ca5-700,- MAX800,-?

Mørbradbiff

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bytte ut min "sukky" 8Gb hdd.

Kan noen hjelpe meg med å finne en BILLIG HDD, som holder en god stund, produserer lite varme.

- Jeg vil ha en HDD ca 120 -> 160 GB.

- Jeg må kunne bruke min Aladdin Atvance + (chipp).

- Max pris 800,- Heldst under 700,-

- Ikke bråke så mye

- Kunnr spille Xbox-Live

- BILLIG

- OK kvalitet

- Støtte Xbox 1,5

Noen som har erfaring ved å legge inn super-disc? (programvarepakke; Evox, emu osv) Vanskelig?

Ta eventuelt kontakt hvis du har en brukt ide HDD som du vil selge!

Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av DjKs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men It butikken er ikke kjent for å være de mest service-innstilte ved retur.

Personlig har jeg god erfaring med Seagate-disker til xbox (ikke så mye bråk og relativt kalde), så jeg ville valgt den største-Seagate disken du har råd til. Når det er sagt så er det mange som bruker WD-disker også. Du blir sikkert fornøyd uansett.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg god erfaring med Seagate-disker til xbox (ikke så mye bråk og relativt kalde), så jeg ville valgt den største-Seagate disken du har råd til. Når det er sagt så er det mange som bruker WD-disker også. Du blir sikkert fornøyd uansett.

Hvis man velger for stor HDD, vil ikke man kunne spille på Xbox-Live har jeg hørt...

Hva med denne? https://prisguiden.no/produkt/3296

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefalle 5400 rpm diskene til samsung: http://www.psdata.no/prodsearch.asp?it=101...lAction=details

5400 rpm diskene er stillere(samsung sine er superstille) og kjøligere. Det har ikke noen hensikt å bruke raskere disker i xbox(7200 rpm), xboxen klarer ikke å utnytte dem.

Samsung er en grei disk det, hvis du vil ha en disk som fungerer i en uke.

Skal du ha en disk som varer livet, kjøper du seagate!

Lenke til kommentar

langmann: Pøh, Samsungene mine putrer og går fortsatt. :p

Det er mulig at Samsung var litt tvilsomt tidligere, men de nye diskene funker iallefall som gull..

DjKs: Sålenge disken er låsbar, går det greit å bruke Xboxen på nett. Er den ikke låsbar, får du vel ikke lastet opp MS-dashet i det hele tatt.

MS kan visstnok sjekke om du har originaldisk eller ei i boksen uansett, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...