embark Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg skulle installere Windowd XP på nytt i går (PC'en var full av virus og annen dritt), men jeg fikk ikke med meg alle filene, tydligvis. For når jeg starte PC'en og kommer inn i Windows, så kommer det en eller annen feilmedling på Rundll32.exe. Og samme når jeg skal spille/installere et eller annet; en eller annen .DDL-fil mangler. Tror det skyldes at Windows-CD'en min er litt oppskrapt. Vil det hjelpe hvis jeg booter fra CD og velger reparer Windows? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvilken feilmelding får du? Prøv å boote fra cdn og la windows gjøre et forsøk på å reparere seg selv. Har du installert SP2? Noe så banalt som å legge inn en SP kan fikse problemet, siden den bytter ut/oppdaterer en del filer... Men skriv ned eller ta et skjermbilde hvor vi kan få se feilmeldingen du får opp. Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vist de var ting som ikkje ble med under windows instalasjonen er de lureste og instalere ein rein instalasjon av windows på nytt... Dette er noe som kan skape eit reint helvete for deg i ettertid med alle slags drivere osv. Hadde de samme problemet selv ein gang (laptop) måtte bare rein. windows xp så var alt i orden... Problemer som oppstod: Skjermkort og skjermdriver, CD-RW/DVD drivere og lesing, fikk ikkje instalert ting og tang som f.eks. SP1 / 2 osv...osv... Kort sagdt: Instaler windows på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå