molna Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 xonio.xom f.eks. Men hold oss til topic nå. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Molna, den har jeg hørt før....og jeg tviler ikke på at noen mener det.....som at noen mener K700i er verdens beste....osv. Det jeg VET er at S65, i telebransjen i Norge, som jeg er en del av, skygger banen når det kommer til S65. Full av feil, treg software osv. Synd for Siemens men et faktum. ( det samme gjelder 6260 ) Men smaken er som baken. Som fast www.club-siemens.com medlem så ble jeg mildt sagt skuffet! Motorola har etter min mening vært søppel histirosk sett....til V600 kom. Og til E398 kom. Og nå til V3. Disse tre ruver nesten høyest på min liste og jeg har testet alt fra P910, til Mictac, 6260 til S700i osv.... Her må nesten folk teste selv. Jeg lot min V3 vandre rundt på jobben og det ALLE bemerket var nettopp: TASTENE og SKJERMEN ( og selvfølgelig størrelsen ) Endret 29. oktober 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det jeg VET er at S65, i telebransjen i Norge, som jeg er en del av, skygger banen når det kommer til S65. Full av feil, treg software osv. Synd for Siemens men et faktum. ( det samme gjelder 6260 ) Og hvordan VET du det da? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 som jeg skrev hvis du leste: " som jeg er en del av, skygger banen når det kommer til S65 " Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Greit nok at S65 er kåret til verdens beste mobil, men det er da en umulig pris å vinne. Xonio ga også SX1 tittelen som verdens beste mobil. Jeg er enig i den vurderingen, men likevel ville jeg ikke gitt min fulle tillit til Xonio sin objektivitet. Det er faktum at Siemens har skuffet mange i år, etter en veldig god åpning med de første x65 mobilene. Men dette blir altfor off-topic, her handler det vel om V3. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 DA er V3 på tur til enkelte butikker i Norge . Pris: 6000,- ++ Legger ved et par bilder til :-) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Telefonen har det enkelte kalelr, Supertooth. Btooth som har rekkevidde på 50 meter. Sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 ...Høytalerfunkjson som er SINNSYKT bra! Det beste jeg har testet i en mobiltelefon... Lenke til kommentar
G3 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 DA er V3 på tur til enkelte butikker i Norge . Pris: 6000,- ++ Legger ved et par bilder til :-) Kan jeg spørre hvor denne er å få kjøpt i Norge med tiden da ? Har studert denne i lengre tid, sammens med flere av Motorola, V1000 f.eks. Kunne tenke meg SE V800 også, men går antagelig for en Samsung D500 nå. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Via Sense.no ( Den kan kjøpes til fullpris hvis man ikke vil ha abonnement så dette er ikke reklame!! ) Ellers så kommer denne utover uken og vil sikkert dukke opp på Elkjøp. Prisantydning er 5500,- inn til butikk og sikkert ca. 6000 - 6500,- ut Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det jeg VET er at S65, i telebransjen i Norge, som jeg er en del av, skygger banen når det kommer til S65. Full av feil, treg software osv. Synd for Siemens men et faktum. ( det samme gjelder 6260 ) Og hvordan VET du det da? mener du nokia 6260??? er det ikke symbian i den? hvordan kan du da si den er ustabil? det er jo ikke akurat no nytt opperativsysten på den? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det ikke symbian i den? 6260 har symbian Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ja, den har Symbian, men den trenger ikke være stabil.... De som vi har hatt her har vært usannsynlig treg og ustabil. De fleste ga den fra seg etter en dag og sa " vil ikke sen den engang! ". Og jeg gledet meg dritmye til den! Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Via Sense.no ( Den kan kjøpes til fullpris hvis man ikke vil ha abonnement så dette er ikke reklame!! ) Ellers så kommer denne utover uken og vil sikkert dukke opp på Elkjøp. Prisantydning er 5500,- inn til butikk og sikkert ca. 6000 - 6500,- ut Jeg bestilte V3 fra Danmark og fikk den nå på lørdag. Telefonen har betegnelsen V3 "Nordic" og har norsk språk installert. Det følger med danskspråklig manual. Prisen havnet på ca kr. 4.600,- inkl. frakt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og da har du regnet med norsk moms? Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og da har du regnet med norsk moms? Den ble sendt meg som gave, så dette ble totalsummen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Okay, bare lurte. Det var slett ingen gal pris. :-) Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Okay, bare lurte. Det var slett ingen gal pris. :-) Nei, prisen var helt grei den. Kjøpte den her: www.salgsbutikken.dk Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hvordan ser bildene som er tatt med mobilen ut da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå