Skaufjord Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Da jeg starta pc'en i dag, stod Symantec Antivirus sin autoprotect på 'disabled' da windows hadde starta. Jeg trykka på enable, men etter noen øyeblikk gikk den tilbake på disabled igjen. Dette har jeg prøvd flere ganger med samme resultat. Jeg får heller ikke kjørt liveupdate på virusscannern. Dette virker for meg som et virus, så jeg kjører for øyeblikket to online virusscannere. Kan det bare være Symantec Antivirus som har slått seg vrang, eller er det noe muffens her? Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg har nå kjørt trend micros online virus-scanner på hele harddisken uten å finne noe, og symantec sin i boot-sectoren og windows-mappa. Jeg avslutta antivirusen og starta den på nytt, og da dreiv den ikke og disabla seg selv, men liveupdate funker fortsatt ikke. Jeg har nøyaktig samme versjon på en annen maskin her hjemme, og den får tatt liveupdate. PS. Jeg kjører ikke noen mailklient på denne maskina. Endret 29. oktober 2004 av JenzBenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå