fra-nord Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei Jeg har kjøpt meg et brukt hovedkort for pentium 4 / celeron prosessor 478 sokkel. Dette kortet visste seg og ikke ha montert på den firkantige festeanordningen for kjøleren og viften til prosessoren. Skal ikke den anordningen være standard på slike kort ? Har en boxed celeron som jeg tenkte å montere på det kortet. Vet noen her om det er mulig å skaffe den, eller om det finnes andre festemuligheter ? Takk Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Var det et DELL HK? Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er standard for de fleste vil jeg tro. Værtfall vært det på de korten jeg har hatt. Lenke til kommentar
fra-nord Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 hei det er et msi kort, fikk litt av et problem her, virker det som. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Det du er ute etter heter P4 retention module. Sikkert noen som har en sånn liggende, men det skal nok følge med hovedkortet. Endret 29. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
fra-nord Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Forsøkte å søke etter den modul holderen men finner ingen plasser i norge hvor den blir solgt. Finnes det noen vifter som ikke trenger den modulen ? Er litt fersk i dette og de forskjellige typene vifter gir meg skallebank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå