vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Heisann=) Holder på å legge planer selv, og tenkte at det kunne bli interesant å høra hva dere andre skal gjøre i helga!? I dag blir det vel avslapping. (kanskje med Gta San Andreas hvis jeg kjøper det i dag), og imorgen blir det først vikingkamp, veldig viktig, siste tippeliga-runde i morgen Og etter det blir det vel en tur ut "på flashå" Søndagen blir vel *øve til prøve* dag Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I kveld skal jeg muligens på kino og se Flyvende dolker. I morgen skal jeg på trener kurs (turn-shit), og på søndag skal jeg jobbe med noe fysikk-greier. Tror egentlig at dette er en sånn tråd som fint kunne ha blitt tatt opp i SO3 i stede. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I dag skal jeg: -Blitzkrieg -Spise -Mase på at pappa må hente pakka mi -Muligens trene -Runke x5 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hive meg på flaska! Endret 29. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 I kveld skal jeg muligens på kino og se Flyvende dolker. I morgen skal jeg på trener kurs (turn-shit), og på søndag skal jeg jobbe med noe fysikk-greier. Tror egentlig at dette er en sånn tråd som fint kunne ha blitt tatt opp i SO3 i stede. Godt mulig, men gjort er gjort. (og elg er elg) *humor* Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Grand Theft Auto: San Andreas! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Flyvende dolker var en drittfilm. IKKE se den Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Flyvende dolker var en drittfilm. IKKE se den Hva har det med dine planer for helga å gjøre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I helgen skal jeg helt sikkert stenge masse tråder hvis innhold egentlig kunne vært postet i SO3. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg