Zethyr Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Spis på pizzahut, og handle mye. Anbefales. Ellers er det bra med puber i England, også York. Dra på en sportspub Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Oh! Jeg skal jo til Berlin med klassen (VK1) etter jul! Det blir kult. Øj, det skal faktisk jeg også. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Oh! Jeg skal jo til Berlin med klassen (VK1) etter jul! Det blir kult. (Nei, vi skal ikke på besøke konsentrasjonsleirer. Takk og lov.) Det er jo en av grunnene til at man reiser til Tyskland med klassen. Gå på "befaring" i konsentrasjonsleirene. Har ikke vært der selv, men synes det høres spennende ut å besøke en. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er jo en av grunnene til at man reiser til Tyskland med klassen. Det trenger ikke være det, nei. Det finnes jo heldigvis andre ting i landet. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 I Oslo-området drar alle til Polen? Vi skulle egentlig til Polen og besøke en av fangeleirene. Men så kom jo foreldremøtet da, og da ble jo selfølgelig tur til Polen stemt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå