FiFert Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har nettopp kjøpt meg et nytt Lanparty UT s754 hovedkort+AMD64 3000+ og PQI 1024MB Turbo Memory Dual channel. Alt var greit helt til jeg hadde koblet opp pcn. Pcn ville ikke starte , ingen av led lysene lyste og det var ingen respons. Har teste nå med 3 strømforsyninger 340W 360W og 480W. Hva kan være feilen??? Skal jeg sende det tilbake til Hovedkort.no og kreve et nytt?? Takker for svar Lenke til kommentar
joric Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 vet ikke hvor mye du kan om data så jeg begynner med det enkle først!! :-) Mest sannsynlig vis har du ikke koblet till alle strømkontaktene til hoved kortet! ettersom jeg husker skal amd 64 bits hoved kort ha 2 stk strøm kontakter tilkoblet en litt lang smal med ca 10 - 12 kontakter og en liten firkantet sak med 4 kontakter som skal stå en plass i nærheten av prosessoren!!! Lenke til kommentar
wim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dette kan også skje hvis noen av "spacerene" (mutterene bak hovedkortet som brukes for å feste hovedkort til kabinett) er plassert på steder det ikke er skruehull (kortslutter kretsen). Sjekk om du har noen spacere for mye bak hovedkortet Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eller at du ikke har koblet PowerOn-ledningen til hovedkortet, eller på feil plass... Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Har koblet til alle strøm strømkontaktene og jeg har ikke for mange "spacere" bak hovedkortet heller. Så eneste løsningen jeg vet om er og sende det tilbake, men de sender jo f*** ikke mail tilbake er fortvilt Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er du sikker på at du har plasert alle leds på hovedkortet rett ? Evt se manualen til hovedkortet. Powerswitch og powlerled ect ect Lenke til kommentar
FiFert Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jepp, det har jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå