pc_boy_14 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Halla alle sammen! jeg kjøpte for ca 1 måned siden ett 9800 pro kort fra power color. funka fint etter jeg hadde innstalert det. men etter en ca en uke klikka kortet helt. det kom masse "firkanter" i skjermbildet jeg hadde opplevd det samme før. og gjorde som før. tok ut strømledningen og starta på nytt. men det funka ikke!!! noen som har samme problem eller tror de har løsninga? har prøvd og oppdatere skjermkort driver. byttet tilbake til mitt gamle da funka det fint. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) prøv og klokk det ned littegranne Endret 29. oktober 2004 av Tha Dude Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det samme problemet hade en venn av meg. Han innstalerte omegadriverne og da virket det. www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Omegadriverene som nevnt ovenfor kan løse problemet (og gi deg nye). Sjekk også at strømkabelen til skjermkortet er skikkelig festet. Lenke til kommentar
mokkabønne Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 send det tilbake til der du kjøpte det. vis du ikke har klokka det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå